...

luni, 6 mai 2013

Linişte şi pace



     Prima tură pe off-road din sezonul ăsta am făcut-o prin împrejurimile Bistriţei. Ţinta a fost Pădurea din Şes de lângă Orheiul Bistriţei unde la fiecare sfârşit de aprilie înforeşte laleaua pestriţă (Fritillaria meleagris). Traseul: Bistriţa-Jelna-Orheiu Bistriţei-Pădurea din Şes- Buduş-Budacu de Jos-Bistriţa.

      Pentru că am vrut să evit asfaltul cât mai mult, dealul Jelnei l-am trecut prin pădure. A fost superb.
O lumina caldă ce pătrunde prin coroana de un verde crud al arborilor  proaspăt înfrunziţi  învăluie pădurea. Se aud doar trilurile de împerechere al păsărilor şi foşnetul  blajin al vântului. Dar şi astea fac parte tot din linişte.






 Din Jelna şi până în Orhei am continuat pe asfalt.

Pădurea din Şes- Orheiu Bistriţei




     La fel ca şi anul trecut m-am trezit cam tărziu, iar lalelele erau cam trecute. Însă până la urmă se pare ca am fost "norocos", găsind probabil ultimele două exemplare tinere.








 Apusul m-a prins în Buduş, un sat plăcut şi liniştit. Şi cam atât de aici. Urmează o tură din Munţii Bârgăului.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...